Dažniausiai užduodami klausimai

Aš nelabai „gaudausi technologijose”, o varžybose bus naudojama internetinė sistema. Ar galiu dalyvauti šiame renginyje?

Taip, jūs tikrai galite dalyvauti varžybose. Mūsų sistema naudotis bus labai paprasta - tereiks įsijungti go.sturmas.lt tinklapį savo telefono naršyklėje. Mes tikrai įdėjome nemažai darbo, kad ji būtų patogi visiems vartotojams. Vos tik pradėsite ja naudotis, iš kart bus aišku ką reikia daryti. Todėl visai nesvarbu, Jums 18, 40 ar 60 - jeigu mokate įeiti į kitą internetinę svetainę - mokėsite ir dalyvauti mūsų orientacinėse varžybose.

Ar „Šturmas” yra amžiaus apribojimas?

Norėdami dalyvauti “Šturmas” orientacinėse varžybose, privalote turėti išmanųjį telefoną su internetu bei automobilį. Dalyvauti pačiose orientacinėse varžybose laukiami visi - draugai, kolegos ir net gi šeimos su vaikais. Amžiaus apribojimų dalyvauti pačiose varžybose nėra.

Ar šioms varžyboms tinka visi telefonai?

Šioms varžyboms tiks beveik išmanieji telefonai, turintys internetą bei foto kamerą. Internetas reikalingas įkelti išspręstos užduoties tekstą ar nuotrauką, o foto kamera reikalinga renginio dalyviams nusifotografuoti prie užduoties objekto.
Kad užtikrinti stabilų sistemos veikimą, Android telefonuose rekomenduojame naudoti naujausią Google Chrome naršyklės versiją. Ją galite parsisiųsti ją kaip bet kurią kitą programėlę - spauskite šią nuorodą. Jei jau turite Chrome, siūlome vis tiek pabandyti parsisiųsti naujausią versiją (galbūt esate išjungę automatinius atnaujinimus).
Gali kilti problemų, jei turite iPhone su labai sena sistemos versija - rekomenduojame visad įsidiegti naujausius sistemos atnaujinimus.

Ar renginys gali būti atidėtas?

Renginio organizatoriai visada siūlo stebėti laiką, kuris rodomas žaidimo sistemoje. Jeigu esate susimokėjęs - būkite ramus, greičiausiai organizatoriai registruoja paskutines komandas ir jau greitai pradės orientacines varžybas.

Ką daryti, jeigu man neveikia sistema?

Sistema buvo nuodugniai testuojama, tačiau mes atmetame menkos galimybės, jog toks scenarijus yra įmanomas. Jeigu susidūrėte su techninėmis problemomis, įsitikinkite jog nenaudojate pasenusios naršyklės (rekomenduojame Google Chrome) ir jūsų interneto ryšys nenutrūko. Pabandykite vieną kartą pilnai perkrauti („refresh“) tinklapį. Jei vis tiek neveikia, susisiekite su mumis ir būtinai padėsime.